حتما بخونید از دست ندین
اداب دست دادن
نبایدها؛
١-هرگز نباید با دست خیس(مرطوب ویا عرق کرده)دست داد.
٢-هرگز نباید به سمت بانوان دست دراز کرد.
٣-هرگز در حالت نشسته یا نیم خیز نباید دست داد.
٣-هرگز نباید در هنگام دست دادن به جایی جز چشم طرف مقابل نگاه کرد.
۴-هرگز با اخم یا ترشرویی نباید دست داد.
۵-نباید چیزی مانع انتقال انرژی وگرمای دست شما باشد(دست دادن با پوششی نظیر چادر یا دستکش ممنوع است)
۶-اگر معذورید از دست دادن با جنس مخالف،حتما دستهای خود را پر کنید (کتاب،لیوان نوشیدنی،موبایل یا هر چیز دیگر)
نکته:برای حل معضل دست دادن با جنس مخالف و جلوگیری از احساس بد و انرژی نامطلوب،بیزینس من های حرفه ای دو کف دست خود را مثل هندی ها به هم چسبانده و روبروی گردن خود میگیرند و بقیه اداب دست دادن از جمله لبخند زدن و ارتباط چشمی را انجام میدهند.
٧-فاصله دست دادن بسته بین افراد مختلف نباید حریم های اجتماعی را نقض کند ودر فاصله ٣٠تا۶٠سانتیمتری انجام شده و بلافاصله باید به حریم مورد نظر برگشت،به عبارت دیگر صرفا به دلیل دست دادن نمی توان حریم افراد را نقض کرد!
٨-هرگز نباید دست کسی را بیش از اندازه فشرد،به غیر از اینکه این کار دور از ادب است،ممکن است انگشتر شخص دست او را ازار دهد.
٩-با کسانی که برای بیزینس خود نیاز به دستهای خود دارند(مثل جراحان،پزشکان،خوشنویسها و نقاشها)باید به ارامی دست داد،این دسته افراد دستهای لطیف و اسیب پذیری دارند و سلامت ولطافت دستها برایشان بسیار مهم است.
١٠-نباید دست خانمها را خیلی فشار داد این کار دور از ادب است.
١١-نباید دستهای طرف مقابل را پس از دست دادن لمس کرد،امتداد لمس بی شرمانه ترین کاریست که میتوان انجام داد!
١٢-نباید دست را رو به بالا و یا رو به پایین به طرف شخص روبرو دراز کرد،در حالت کف دست رو به پایین به طرف مقابل،و کف دست رو به بالا به خودتان توهین کرده اید.
١٣-نباید با پا حریم شخصی افراد را در حین دست دادن نقض کرد،این کار تجاوز به حریم شخصی تلقی میشود!پای جلوتر نباید بیش از سی سانت به طرف مقابل نزدیک باشد.
١۴-هرگز نباید با جایی جز کف دست این اداب را به جا اورد،اگر دستمان تمیز نیست،عذر خواهی بسیار شایسته تر از دست دادن با مچ یا ارنج است!
در این حالت باز میتوان از پوزیشن هندی ها بهره گرفت!
و…
شما چه نبایدهایی را میشناسید؟!

پست های مشابه

image-481

سبک خلاقانه ترجمه برای تولید محتوای سایت

ارسال شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

وبمسترهای هوشمند ارزش محتوای کاملا تولیدی را می‌دانند از این رو بر آنند که به جهت کمک به تلاش‌های سئو، و راضی نگهداشتن کاربران و گوگل، اقدام به تولید محتوای ارزشمند نمایند . برخی با ...

image-472

بازاریابی در اینستاگرام

ارسال شده در ۰۵ دی ۱۳۹۴

همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن ...

image-456

بازاریابی انتظار

ارسال شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۴

بازاریابی انتظار آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده در حالی که در یک پمپ بنزین ایستاده اید مدتی را صرف تماشای یک آگهی کوچک کنید؟؟ به این نوع از بازاریابی، بازاریابی انتظار یا Wait Marketing ...