برای خیلی از کسب و کارها٬ موفقیت در یک جشنواره فروش فصلی٬ اهمیت زیادی در فروش ماهانه یا فصلی دارد. اما چگونه باید یک جشنواره فروش موفق را در یک بازه زمانی کوتاه و طلایی طراحی کنیم؟

در ادامه میخواهیم با اشاره به یک نمونه موفق در برگزاری جشنواره خرید٬ نکاتی که می بایست برای طراحی یک جشنواره به آن ها توجه کنید را در اختیار شما قرار دهیم.

شاید اولین قدم را بتوان انتخاب عنوانی جالب برای این جشنواره دانست. استفاده از عناوینی مانند٬ جشنواره پاییزی٬ بهاره و یا جشنواره ی تابستانی٬ سالهاست که چشم و گوش مردم را پر کرده و دیگر نمی توان با انتخاب این چنین نام هایی امید داشت که توجه همگان را به خود جلب کنیم.

برای مثال باید به کمپین بازگشت به مدرسه شرکت فابرکاستل اشاره کنیم. فابرکاستل یکی از شرکت های تولیدی بزرگ در زمینه نوشت افزار است. این شرکت نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا همیشه قبل از شروع سال تحصیلی کمپینی های زیادی را با عنوان بازگشت به مدرسه راه اندازی میکند.

فابرکاستل نه تنها در نام این جشنواره خلاق عمل می کند، بلکه معمولا به جای اینکه روی تمام محصولات خود تخفیف چند درصدی داشته باشد، هر ساله چند بسته ویژه مرتبط با بازگشایی مدارس ارایه می کند. برای مثال پکیچ بازگشت به مدرسه این شرکت برای دانش آموزان دبستانی از مداد سیاه٬ مداد قرمز٬ پاک کن٬ مدادتراش و چند دفتر تشکیل شده است. البته فابرکاستل در پکیج راهنمایی و دبیرستان٬ از لوازم التحریری استفاده می کند که مربوط به این بازه سنی است.

در همین خصوص می توان به بسیاری از کمپین های موفق و مرتبط با جام جهانی هم

اشاره کرد. کمپین یک فروشگاه الکترونیکی در ایران با تمرکز روی محصولات ورزشی در جام جهانی٬ و فروش بیش از ۶۰۰ محصول در روز٬ یکی از نمونه های موفق اجرای جشنواره های خرید در مناسبت های خاص و دقیقا در زمانی است که مردم به صورت هیجانی (احساسی) تمایل به خرید دارند.

با مطرح کردن این موضوع و ارایه یک نمونه از شرکت خلاق فابرکاستل و یک شرکت ایرانی٬ قصد داشتیم توجه شما را به نزدیک بودن عید نوروز معطوف کنیم

خلاقیت در ارائه تخفیف ها را فراموش نکنید11019464_719220141525155_8697929892073277793_n

پست های مشابه

image-466

پیگیری سفارشات

ارسال شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۴

اگر میخواهید از وضعیت شرکت خود مطلع شوید اقدام زیر را انجام دهید: راه اندازی واحد صدای مشتری ۱- سعی کنید در فرم نظر سنجی سوال کنید که از کجا با شما آشنا شده اند تا متوجه ...

image-464

تخفیف

ارسال شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۴

برنامه‌های ترویج فروش یا پروموشن‌های فروش، فعالیت‌هایی کوتاه‌مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه زمانی مشخص می‌شوند و در ضمن از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش ...

image-446

۱۰ ویژگی فروشندگان موفق

ارسال شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۴

10 ویژگی فروشندگان موفق اگر با فروش درگیر شده باشید، احتمالا می‌دانید که فروش به ظاهرِ فروشنده، دانش و شور و شوق او بستگی دارد.فروش یک حرفه‌ی قدیمی است با این تفاوت که در گذشته با ...