نکاتی کوچک در طراحی داخلی فروشگاه (کلید جذب مشتری)…
جلب توجه خریداران تاثیر زیادی بر نوع خرید و کالای انتخابی دارد. یافته های صاحب نظران بازاریابی نشان می دهد که نحوه نمایش کالا و چیدمان محیط داخلی فروشگاه، حتی بیشتر از کاهش قیمت و افزایش تبلیغات، روی فروش تاثیر می گذارد.
و اما چند نکته:
-از رنگ ها بصورت خلاقانه ای در فروشگاه خود استفاده کنید
بعنوان مثال رنگ های گرم (قرمز، طلایی، زرد ) حالاتی عاطفی، گرم و پرانرژی و پاسخ های فعال القا می کنند و رنگ های سرد (سفید، آبی، سبز) حالتی آرامش بخش به همراه دارند.
-از موسیقی برای ایجاد فضای مورد نظرتان استفاده کنید.
حجم صدا و نوع موسیقی بایستی با نوع محصولات فروشگاه، برند و مخاطبان فروشگاه هماهنگی قابل توجهی داشته باشد.
-از رایحه ی مناسب در فروشگاه تان استفاده کنید.
-در فروشگاه تان فضایی برای نشستن مشتریان خود اختصاص دهید.
-محصولات جدید، کالایی با حاشیه سود بالا و محصولات پر تقاضای خود را در سمت راست فروشگاه تان قرار دهید.
اکثر افراد بعد از ورود به فروشگاه بصورت ناخودآگاه به سمت راست خود نگاه می کنند. باید توجه داشت که اولین محصولاتی که مشتریان می بینند تاثیر فراوانی بر روند خرید آن ها دارد.
-به نورپردازی در فروشگاه تان دقت کنید.
-یک سری از کالاهای پرمصرف و پرفروش خود را در انتهای فروشگاه تان قرار دهید.
-کالاهای جذاب، کوچک و ارزان خود را در کنار صندوق پرداخت فروشگاه تان قرار بدهید.

پست های مشابه

image-466

پیگیری سفارشات

ارسال شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۴

اگر میخواهید از وضعیت شرکت خود مطلع شوید اقدام زیر را انجام دهید: راه اندازی واحد صدای مشتری ۱- سعی کنید در فرم نظر سنجی سوال کنید که از کجا با شما آشنا شده اند تا متوجه ...

image-464

تخفیف

ارسال شده در ۱۱ آبان ۱۳۹۴

برنامه‌های ترویج فروش یا پروموشن‌های فروش، فعالیت‌هایی کوتاه‌مدت هستند که منجر به تحریک و تشویق مشتریان و افزایش تقاضا در یک بازه زمانی مشخص می‌شوند و در ضمن از یک طرف باعث ایجاد ارزش (افزایش ...

image-446

۱۰ ویژگی فروشندگان موفق

ارسال شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۴

10 ویژگی فروشندگان موفق اگر با فروش درگیر شده باشید، احتمالا می‌دانید که فروش به ظاهرِ فروشنده، دانش و شور و شوق او بستگی دارد.فروش یک حرفه‌ی قدیمی است با این تفاوت که در گذشته با ...