هشت اشتباه رایجی که ممکن است به برندتان لطمه بزند :

۱- آیا شما برای برندتان برنامه‌ریزی دقیقی دارید؟ برنامه‌ریزی که منحصراً و به‌طور مشخص برای برند خودتان باشد؟ یک برنامه‌ریزی واضح باهدف‌هایی مشخص بیش از هر چیزی می‌تواند به کار، سرعت عمل ببخشد. عدم وجود برنامه‌ریزی مدون، باعث می‌شود که برند شما بیش از چیزی که تصور می‌شود سیر تخریب را طی کنند.
۲- آیا در رسانه‌های اجتماعی قالبی مخصوص به برند خود دارید؟ برای قوی کردن پشتوانه‌ی برند باید همه‌ی مشخصه‌های بصری مثل عکس، فونت و حتی هماهنگ بودن رنگ‌های موجود در عکس‌ها با لحن برند، لوگو و شعار شما مشاهده شود و در همه‌ی رسانه‌ها این امر به شکل یک قانون اعمال شود.
۳- هیچ‌گاه سعی نکنید با پایین آوردن بودجه‌ی بازاریابی، هزینه‌های خود را کم کنید. کم کردن هزینه‌های بازاریابی منجر به تولید محتوای بی‌کیفیت خواهد شد که به دنبال آن هرگونه واکنش منفی و تخریب‌کننده‌ای از سوی مخاطبان قابل پیش‌بینی است.
۴- آیا تعهداتی که برند شما نسبت به کارتان می‌دهد در یک راستا قرار دارد؟ در جواب این سؤال اگر می‌بینید که مشتریانتان از دستاورد نهایی راضی نیستند یا انتظاراتشان به‌طور کامل برآورده نشده، برند و آبروی شما در راستای خدشه‌دار شدن است! با مشتریان خود صادق باشید و به کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید متعهد نشوید.
۵- آیا برای گرفتن راهنمایی فقط به یک منبع رجوع می‌کنید؟ گشت‌وگذار در بین منابع موثق و به‌روز و حتی مشاهده‌ی کار سایر رقبا می‌تواند برای شما ایده‌های بسیاری به همراه بیاورد. اگر خودتان زمان و یا مهارت لازم برای این کار را ندارید از افراد متخصص در این زمینه بهره جویید.
۶- آیا مشتریانتان از محصولات و خدماتتان خوشحال و راضی هستند یا ناراضی؟ قطعاً آن‌ها راجع به این مسئله در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند. مطمئن شوید که نظرات آن‌ها را می‌خوانید و پاسخ مناسبی می‌دهید. به خاطر مشکلاتی که نمی‌توانید درستشان کنید یا از عهده‌ی شما خارج هستند عذرخواهی کنید و از آنان که نظرات خوب و مثبتی می‌گذارند تشکر کنید. مخاطبان شما بهترین مشاوران شما هستند که می‌توانند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کنند.
۷- آیا تابه‌حال به این فکر افتاده‌اید که چرا از وب‌سایت مجموعه‌ی خود نتیجه‌ای نگرفته‌اید؟ شاید به دلیل حرفه‌ای نبودن ظاهر وب‌سایت یا عدم سهولت استفاده و یا هر دلیل دیگری باعث شود که شما طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان آنلاینتان را از دست بدهید. ظاهر حرفه‌ای و به‌روز برای وب‌سایتتان می‌تواند به ارتقاء بازخوردهای وب‌سایت شما کمک کند.

پست های مشابه

image-472

بازاریابی در اینستاگرام

ارسال شده در ۰۵ دی ۱۳۹۴

همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن ...

image-424

یک برند قوی، خسته یا در تلاش برای زنده ماندن؟

ارسال شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۴

یک برند قوی، خسته یا در تلاش برای زنده ماندن؟ یک برند قوی به شما در بدست آوردن فروش‌های بیشتر کمک می‌کند و مشتریان بیشتری برای شما می‌آورد. پس برای بررسی وضعیت سلامت آن زمان بگذارید. ...

image-184

راه های موفقیت برند

ارسال شده در ۰۸ تیر ۱۳۹۴

خبر خوبی که امروزه از دنیای کسب و کار ایران به گوش می رسد، این است که هر روز بر تعداد مدیرانی که بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه خلق و توسعه برند کسب و ...