بازاریابی_درونگرا_چیست؟
بازاریابی درون گرا بر یافته شدن توسط مشتریان متمرکز شده است.
در بازاریابی سنتی ، شرکت ها بر پیدا کردن مشتریان متمرکز می شوند. آنها با ارائه و استفاده از تکنیک های ضعیف در بازاریابی و ایجاد وقفه در ذهن آنها سعی می کنند مشتریان را جذب کنند. تکنیک هایی مثل فراخوان های سرد، تبلیغات چاپی ، تبلیغات تلویزیون ، ایمیل های ناخواسته ، اسپم و حضور در نمایشگاهها از عمده ترین روش های جذب مشتریان در بازاریابی سنتی است.
تکنولوژی ساخت این تکنیک ها دارای اثر کم و هزینه های گران است. تبلیغات تلویزیونی هر روز تاثیر کمتری بر مخاطب دارند. با استفاده از نرم افزارهای ضد هرزنامه، ایمیل های انبوه مسدود می شوند ، ابزارهایی مثل RSS از تاثیر تبلیغات چاپی کاسته اند. گرچه هنوز هم ممکن است از طریق این ابزارها بتوانید پیام بازاریابی تان را به مشتریان برسانید منتها با هزینه بیشتر.
شما می توانید وبلاگ کسب و کارتان را جایگزین تبلیغات چاپی و آگهی های تلویزیونی کنید. با ایجاد محتوای مفید دیگر نیازی به مراجعات حضوری یا تلفنی با مشتریان ندارید، با این تغییر آنها برای کسب اطلاعات بیشتر به دنبال ما خواهند بود و با ما تماس می گیرند.
بجای ارائه پیام تان در فضای شلوغ به جمعی ناشناخته که اطلاعات مانند پتک بر سر آنها فرود می آید ، با بازاریابی درون گرا مانند آهنربا به جذب مشتریان بپردازید.
آهنربای بازاریابیموفق ترین کمپین بازاریابی درون گرا دارای سه جزء اساسی است:
۱) محتوا : ایجاد محتوا ، هسته اصلی هر کمپین بازاریابی درون گرا است. این اطلاعات و ارائه آنها ابزاری است که منجر به جذب مشتریان بالقوه به سایت و کسب و کار شما خواهد شد.
۲) بهینه سازی موتور جستجو: بهینه سازی موتور جستجو آسان ترین راه برای یافته شدن توسط مشتریان بالقوه است. آنها با جستجوی مطلبی خاص شما را می یابند. این فرایند با ایجاد یک وب سایت و یا باز سازی وب سایت ، ایجاد لینک های ورودی و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو آغاز می شود.
۳) رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی تقویت کننده تاثیر گذاری پیام شما هستند. هنگامی که مطالب خود را در سراسر شبکه های اجتماعی منتشر می کنید و افراد به بحث درباره ی آن می پردازند علاوه بر اینکه به آن اعتبار می بخشید
می توانید به احتمال زیاد مشتریان واجد شرایط را به وب سایتتان جلب نمایید.
چرا بازاریابی درون گرا در رکود اقتصادی برای تجارت شما موثر است؟
هر قدر که اقتصاد در حال رکود و کندی است، شرکت ها باید بیشتر به روش های بازاریابی درونگرا روی بیاورند تا روش های سنتی. امروزه ضخامت مغز شما دارای اهمیت بیشتری است تا ضخامت کیف پول شما.
این را کسب و کارهای تازه تاسیس و میلیاردی اثبات کرده اند ، کسب و کارهایی که فقط متکی بر یک ایده بوده اند نه کیف پول.
سرگذشت بازاریابی درون گرا:
بازاریابی و فروش ، یکی از همراهان همیشگی اینترنت و وب از بدو تاسیس تا به امروز بوده اند. در اواسط دهه ۹۰ شرکت ها سعی کرده اند از طریق وب سایت مشتریان جدیدی را جذب کنند.
بعد از سال ۲۰۰۱ و ترکیدن حباب دات کام مردم بیشتر به موتورهای جستجو برای پیدا کردن نیاز ها و خواسته هایشان پرداختند و این سیر صعودی هر روزه در حال پیشرفت است.
در حال حاضر همانطور که ما وارد یک رکود اقتصادی جدید می شویم بازاریابان آنلاین در حال استفاده از ابزارهای جدید برای تبدیل کردن وب سایت ها به ابزارهایی کارآمدتر در بازاریابی هستند. آنها با استفاده از رسانه های اجتماعی و با انتشار محتوای با کیفیت و بهینه سازی آن در حال شروع استفاده از بازاریابی درونگرا هستند.🎯✒️

پست های مشابه

image-481

سبک خلاقانه ترجمه برای تولید محتوای سایت

ارسال شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۵

وبمسترهای هوشمند ارزش محتوای کاملا تولیدی را می‌دانند از این رو بر آنند که به جهت کمک به تلاش‌های سئو، و راضی نگهداشتن کاربران و گوگل، اقدام به تولید محتوای ارزشمند نمایند . برخی با ...

image-472

بازاریابی در اینستاگرام

ارسال شده در ۰۵ دی ۱۳۹۴

همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن ...

image-456

بازاریابی انتظار

ارسال شده در ۱۸ مهر ۱۳۹۴

بازاریابی انتظار آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده در حالی که در یک پمپ بنزین ایستاده اید مدتی را صرف تماشای یک آگهی کوچک کنید؟؟ به این نوع از بازاریابی، بازاریابی انتظار یا Wait Marketing ...